Koncert charytatywny dla Dominika


Zaproszenie organizatora:
„Kochani,
zapraszam Was serdecznie na koncert dla mojego brata Dominika. Jakiś czas temu podzieliłam się moim pomysłem na temat koncertu z pewną osobą. Dzięki niej już za kilka tygodni odbędzie się koncert z udziałem moich przyjaciół i zespołów polskiej sceny muzycznej, którym już teraz jestem bardzo wdzięczna za zaangażowanie.

Dominik ma 14 lat, mieszka z moimi rodzicami w Koninie. Od urodzenia choruje na Mózgowe Porażenie Dziecięce. Wymaga ciągłej rehabilitacji i stałej, całodobowej opieki. Dominik jest dzieckiem leżącym-nie chodzi, nie siedzi, nie trzyma główki, nie chwyta. Ma skoliozę, wzmożone napięcia mięśniowe i przykurcze, które wymagają intensywnej i ciągłej rehabilitacji, jak i kosztownego leczenia.

Dzięki pomocy przyjaciół i uprzejmości Klubu Proxima, już 27 września, zagrają dla Was:
Rafał Brzozowski, Aneta Figiel, BrumZ, Artur Chamski, Enej, Red Lips, Łukasz Choroń

Niedługo ruszy też aukcja, a wszystkie zebrane środki zostaną przekazane na subkonto Dominika w Fundacji Słoneczko.”

Bielty w cenie:
30 zł w przedsprzedaży
35 zł w dniu koncertu

dostępne w: bileteria Palladium, ul. Złota 9, biuro klubu Proxima, ul. Żwirki i Wigury 99a, bileterie Empik, sieć sklepów Media Markt i Saturn
a także online: ebilet.pl , eventim.pl , ticketpro.pl, kupbilecik.pl

27 września - piątek
wejście od 17:30, start 18:30
Proxima

ul. Żwirki i Wigury 99a

Komentarze