Obroty Rzeczy zapraszają na spotkanie promujące tomik poezji F.L.Y. Bożeny Magdaleny Wiesiołek
Poniżej kilka recenzji:
Michał Pauli:
"Zacząłem czytać i powiem ci jako ignorant, że jest nieźle. (...) Moim zdaniem jest to dobre. Widać, ze płynie z twojego wnętrza."

Jerzy Granowski:
"Jestem pod wrażeniem liryki, którą miałem przyjemność przeczytać. Wiersze dojrzałe i przemyślane wzbudzają emocje (...) Pani liryki uwiodły moje ego."

Wojciech Pietrzak:
"Trochę szlifu i powiem, że jesteś jak druga Szymborska. Styl już masz (…). Uczciwie mogę jednak napisać, ze kilkakrotnie dopadła mnie niesamowita wena twórcza po przeczytaniu kilku jej wierszy. Jest po prostu inspirująca w sposób, którego jeszcze nie odkryłam, ale działa."
 
19 czerwca - środa 
godzina 17.00
Obroty Rzeczy
ul. Tarczyńska 3a

Komentarze