"Czuła trucizna" - Anna Manicka i Daniel de Latour w Kolonii

Historycy sztuki bywają często wielkimi wielbicielami kryminałów, a czasem także ich autorami jak stało się tym razem. Spotkanie zorganizowane z okazji premiery książki Anny Manickiej ilustrowanej przez Daniela de Latoura (niektóre z jego ilustracji można znaleźć na blogu http://obrazkiniewiadomopoco.blogspot.com/2011/11/czua-trucizna.html ).
Jak pisze autorka: "Od skończenia studiów zawsze wiedziałam, że chcę pracować w muzeum, między innymi po to, żeby móc dotykać dzieł sztuki. Książkę tę pisałam, kiedy po urodzeniu syna „siedziałam z nim w domu” i od od czasu do czasu bardzo tęskniłam za swoją pracą. Chciałam również uwiecznić kilka rodzinnych historii (niektórzy ich uczestnicy żyją do dzisiaj), a także kilka obrazów i fotografii".

Więcej informacji na facebook.com

Komentarze