Ochota na Pilates


Z ogromną przyjemnością, chcielibyśmy zaprezentować Wam unikatowe miejsce. Jego wyjątkowość odznacza się nie tylko na mapie Ochoty, ale również całej Warszawy.
Miejscem tym jest kameralne Studio Pilatesa JESTEM.
W kilkuosobowych grupach, pod okiem licencjonowanych instruktorów, rehabilitantów - absolwentów AWF-u oraz Uniwersytetu Medycznego, można tu wykonywać ćwiczenia, których głównym celem jest m.in. utrzymanie prawidłowej postawy ciała, zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa, wzmocnienie mięśni dna miednicy oraz nauka rozluźnienia fizycznego i psychicznego.
Oferta Studia Jestem skierowana jest głównie do kobiet. Przyszłe mamy, oprócz ćwiczeń przygotowujących do porodu, znajdą tu również specjalne masaże.
Studio, w czasie zajęć, zapewnia profesjonalną opiekę najmłodszym.
Warto również dodać, że Studio Jestem, to nie tylko Pilates, ale również fachowa pomoc przy organizacji różnego rodzaju imprez. Od oryginalnych oświadczyn i wesel, przez imprezy urodzinowe dla maluchów, po... jak to czasem bywa - imprezy po rozstaniu.
Jeśli chcecie poznać szczegóły, zajrzyjcie na stronę www.jestem.info.pl
Polecamy również stronę na Facebooku, gdzie znajdziecie informacje o aktualnych wydarzeniach
http://pl-pl.facebook.com/pages/Jestem-Studio-Pilatesa-na-Ochocie/180722041964705

Studio Jestem
ul.Barska 11/13 lok.100
tel. +48.600.923.373
jestempilates@o2.pl

Uwaga! Uwaga!
Z okazji jutrzejszego święta wszystkich mam, Studio Jestem przygotowało dla naszych Czytelniczek spodziewających się potomstwa karnet, umożliwiający uczestnictwo w czterech sesjach zajęciowych.
Będzie go można wygrać jutro na naszym Facebooku :)
facebook.com/OCHOTAnaWolnyCzas

Komentarze