Mam Ochotę... zaprasza!

Klubokawiarnia Mam Ochotę, mieszcząca się w budynku Ośrodka Kultury Ochoty przy Grójeckiej 75, po przerwie remontowej zaprasza w swoje progi :)

Na kawę, herbatę, soki oraz napoje bardziej procentowe, możecie wpadać już od 12:00.
Od 15:00 do 18:00 Happy Hours, czyli możliwość zakupu wszystkich piw po 5,5zł ;)

Dla mam oraz wszystkich wrażliwych na dym papierosowy, dobra wiadomość -w kawiarni obowiązuje zakaz palenia.


W najbliższym czasie w niezadymionej atmosferze, będziemy mogli wysłuchać dyplomowego koncertu Weroniki Plichty (6X - środa, godz. 20.00)...



...oraz wspólnie z warszawskim oddziałem Towarzystwa Polsko-Chińskiej obchodzić Chińskie Święto Środka Jesieni (7X - czwartek, godz. 19.00)


Aktualne informacje na temat tego co dzieję się w Mam Ochotę, możecie znaleźć na kawiarnianym Blogu oraz profilu na Facebooku.

-moni-

Komentarze