Pogadaj ze mną


Już jutro w OCH-Teatrze spektakl z piosenkami Wojciecha Młynarskiego.
Na scenie m.in. Kayah i Zbigniew Zamachowski, a na widowni (jak zapewnił w Dużym Formacie) sam autor.

- Od dawna nie miałem okazji napisania tekstów do kilkunastu piosenek naraz. Ponad rok temu spotkałem się z propozycją, żebym razem z Włodzimierzem Nahornym stworzył materiał na płytę. Kiedy posłuchałem jego kompozycji utrzymanych w klimatach jazzowych, pomyślałem, że powinna to być płyta o charakterze lirycznym. Do tego też pasują zaproszeni przez nas wykonawcy - znani ze sceny jazzowej wokaliści Agnieszka Wilczyńska i Janusz Szrom. Gościnnie po jednej piosence śpiewają Kayah i Zbyszek Zamachowski. Piosenki połączyliśmy w rodzaj scenariusza, do którego zabawne zapowiedzi napisał mój kolega Andrzej Poniedzielski. To wszystko da się zagrać na scenie jako zamknięty spektakl pt. "Pogadaj ze mną". Oglądałem go już i jestem o nim dobrego mniemania, więc cieszę się, że teraz znowu taki spektakl będzie pokazany 7 kwietnia w warszawskim Och-teatrze. Spodziewam się, że to będzie ładny koncert.

źródło: Duży Format

www.ochteatr.com.pl

Komentarze