Podróże kulinarne – Odcinek 1.

W dzisiejszym odcinku drogi czytelniku postanowiłem Cię zabrać na ulicę Barską.

Możemy tam znaleźć najdłużej działającą pizzerie w Warszawie o dosyć prostej nazwie: „Pizzeria na Barskiej” (http://www.nabarskiej.pl/).

Wspomniana pizzeria działa nieprzerwanie od 1990 roku i co za tym idzie, jest najdłużej działającą pizzerią w stolicy (a może nawet i w Polsce). Fajnie, że taka „perełka” znajduje się na Ochocie.

Warto dodać, że pizza w tym miejscu jest bardzo dobra – szczególnie ciasto, które zjadam nawet, gdy jestem bardzo najedzony (co się nie zdarza w innych pizzeriach). Wyjątkowa receptura wspomnianego ciasta i sosu pomidorowego jest niepowtarzalna.

Samo miejsce (dla osób, które szukają romantycznej, niepowtarzalnej atmosfery) może być rozczarowaniem. Wystrój nie jest oszałamiający. Uważam, to za rzecz indywidualną.

Ja tam chodzę, aby odebrać pizzę (z reguły zamawiam 15 min wcześniej przez telefon, następnie odbieram i wracam do domu – to jest też moja uwaga dla Ciebie drogi czytelniku – pizzeria nie dowozi do domu jedzenia – szkoda!)

Podsumowując: Pyszna pizza w dobrej cenie, a w dodatku miejsce historyczne :)

Pozdrawiam
K.S.

Komentarze

  1. uwielbiam ich pizze. a sos moglabym pic szklankami, bo jakas mam taka dziwna do nigo slabosc. moze cos dosypuja?..;) moim zdaniem nie ma w wawie lepszej pizzy. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dokladnie najlepsze pizza w calej stolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zgadzam. Moja ulubiona!!!
    a znalazłem przez przypadek przez facebook'a
    http://www.facebook.com/Pizzeria.Na.Barskiej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz